Telefonvonalunk: javítása folyamatban. Kérjük emailt használj addig.

06 1 422 0394

H-P 9-17h

Kosár

Kosarad

A kosarad üres.

Kérdésed van?

Telefonszám

06 1 422 0394

Vásárlási útmutató - hogyan vásároljak?

Nem, nem kötelező a regisztráció vásárláshoz! De számos kényelmi funkciója van, ami miatt érdemes regisztrálni áruházunkba.
- Legközelebb nem szükséges az adataidat megadni, elegendő az email címeddel és a választott jelszóval belépni.
- Visszamenőleg, meg tudod nézni mikor, miket vásároltál már.
- Utólag is bármikor letöltheted a vásárlásaidhoz tartozó számlákat (ha elveszne például).
- Nyomon tudod követni a rendelésed állapotát.
- Hűségpontokat írunk jóvá egyenlegeden minden vásárlás után, melyet azok lejártáig bármire felhasználhatsz fizetőeszközként.
- Kérhetsz személyre szabott hírlevelet (csak azokról a termékekről, amelyek érdekesek számodra)
- Kérhetsz árcsökkenésről, vagy akcióról értesítést egy egy termékre vonatkozóan.
- Csak regisztrált partnereink számára egyedi kuponokat, kedvezményeket adunk.

Elfelejtetted a jelszót?
A kérj új jelszót itt csak az email címedet szükséges megadnod és emailban küldünk egy ideiglenes linket amire rákattintva új jelszót tudsz beállítani.
Más problémád van? Keresd ügyfélszolgálatunkat, segítünk!

Az házhoz szállítás mindenkori díjszabasát ide kattintva tekintheted meg, a nagyméretű csomagok kiszállítási díja szintén ezen az oldalon érhető el.
Amennyiben rendelésed nagyméretű csomagot és normál csomagot is tartalmaz, akkor a külön adódik össze szállítási díj. (A terjedelmes nagy jelzéssel ellátott termékeket más futárszolgálat szállítja)

Leadtam egy rendelést, láthatom éppen milyen státuszban van?
- Igen, ha regisztrált felhasználóként adtad le. Lépj be a Fiók/Rendeléseim menüpontba, ott az "állapot" ad rövid tájékoztatást, illetve, ha a rendelés sorszámára kattintasz, részleteket is látsz, ha küldött a rendszer bármi információt emilban.
- Amennyiben nem regisztrált felhasználóként rendeltél, folyamatában nem tudod követni, de minden fontos mozzanatáról email értesítést kapsz természetesen.

Természetesen tudsz érdeklődni emailban vagy telefonon is, a rendelésed számának megadásával.

Módosítani szeretnéd, a már leadott rendelést?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A szállítás megkezdéséig tudjuk módosítani a rendelést.

Rendeléskor az alábbi lehetőségekből tudsz választani majd:
Átvételkor készpénzben vagy utánvéttel, bankkártyával.
Rendeléskor bankkártyával.
Regisztrált felhasználóként választhatsz előre utalást is rendeléskor.

A termékek a rendelésen szereplő (általad kiválasztott) módon vehetők át.
- Házhoz szállítás futárszolgálattal - esetleges költségei > a szállítási informácoók oldalon
- Csomagpontra szállítva - esetleges költségei > a szállítási informácoók oldalon
- Expressz szállítás (csak oda és akkor, ha rendeléskor felajánlja a rendszer) - esetleges költségei > a szállítási informácoók oldalon

Már meglévő rendelésed átvételi módjának változtatásához, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat.

A termékek oldalán (jobb fent) az elérhetőség ad információt az adott termékről.
Kosárba tételt követően alul a "minden termék egyszerre" várható átvételi vagy kézbesítési idejét mutatja (lásd videó)


Előfordulhat csúszás?
Igen, bár saját készletről és a beszállítóink állandóan frissített készletéből dolgozunk, így is előfordulhat néha hiba.
Mi miatt? Adatbázis hiba vagy szélsőséges esetben akár szállításkor összetörik egy termék. Előfordulhat, hogy többet rendelsz mint az azonnal elérhető mennyiség..
Igyekszünk a legpontosabb előrejelzést adni az átvételre, 2 óránként minden termék adata frissül, de néha előfordulhat csúszás.
Ez esetben felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk, illetve szükség esetén kitalálunk valamit.
99%-os pontossággal tartható a kiírt határidő.

Minden egyszerre rendelt terméket az utolós beérkezését követően szállítunk, csak kérésre bontjuk meg a rendelést. (több szállításra)
Ilyen igény esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Sérült csomagolású terméket csak jegyzőkönyvvel együtt fogadd el a futártól.
Kérjük olvasd el a szállítás ezen részét itt.

Hiányos csomag esetén, lehetőleg készíts fotót és kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
Visszakeressük a csomagolás felvételét és találunk megoldást a pótlásra.

Jellemzően minden 10.000 ft-ot meghaladó értékű termékhez 3-72 hónap magyarországi garancia tartozik.
Ezek részleteit a garancia menüpontban találod.

Kérned sem kell! Kizárólag elszámolható Áfás számlával értékesítünk minden terméket.
Számlázási adatokat rendeléskor (ha még nem adtad meg előzőleg) bekéri a rendszer.
Cég esetén adószámmal, (magánszemély esetén ez nem szükséges) lesz kiállítva a számla. Részletesebben az ASZF oldalon találsz róla leírást.

Amennyiben regisztrált ügyfélként rendeltél, lépj be a Fiók/Rendeléseim menüpontba, utólag is bármikor letöltheted.
Ha nem regisztráltként rendeltél, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat és elküldjük emailba. (rendelés szám és vagy mikor/milyen néven vásároltál adatokra lesz szükség)

Tedd a kosárba azon termékeket, melyet meg szeretnél vásárolni, a kosár oldalon alul találsz egy "Kupon beváltása" mezőt, oda tudod beírni a kódot.
Egy vásárláshoz egy kupon használható fel! A kuponok egy része csak regisztrált felhasználók számára érvényesíthető.
Részletesebben a Kupon beváltás oldalon olvashatsz.

Igyekszünk kedvezményes kuponokkal ellátni folyamatosan :)

- Kaphatsz néha a rendelésedkor a csomagban,
- Időnként Facebook oldalunkon, vagy hírlevélben,
- Előfordul, hogy vásárlásodat követően emailban küldünk
- Belépve a Fiók/Kedvezményeim menüpontban is találsz időszakos vagy állandó kuponokat.

Részletesebben a Kupon beváltás oldalon olvashatsz.

A hűségpontokról nagyon röviden, 180 napig
Részletesebben a Hűségpont információk oldalon olvashatsz.

Semmi akadálya.
Kérjük az ASZF ide vonatkozó elállás részét olvasd el, a hogyan-ról.