Telefonvonalunk: javítása folyamatban. Kérjük emailt használj addig.

06 1 422 0394

H-P 9-17h

Kosár

Kosarad

A kosarad üres.

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

KÜJ számunk: 102411153
KTJ számunk: 101954304
VPID számunk: HU0005820823
Adószámunk: 13182094-2-41
EU Adószámunk: HU13182094
Cégjegyzék számunk: 01-09-722546
(bejegyezve Pest Megyei Cégbíróság által)
Adatkezelési nyilvántartás száma: NAIH-68240/2013, HAIH-68241/2013, HAIH-68242/2013

Számlavezető bankunk: Raiffeisen Bank
Bankszámlaszámunk: 12010350-01975907-00100001 (új, megváltozott!)
Swift kód (BIC (Bank Identification Code)): UBRTHUHB
IBAN számunk: HU83-12010350-01975907-00100001
Ügyvezető: Bánffy Szabolcs
Az áruház nyelve: Magyar
Tárhelyszolgáltató: Megegyezik a honlap üzemeltetőjével, tartalomszolgáltatóval
Az áruház pénzneme: HUF (Forint), kiskereskedelmi partnereink bruttó árakat találnak.
Az áruház tartalmi és grafikai elemeivel kapcsolatban minden jogot fenntartunk, annak részben vagy egészben történő másolása tilos!


Elérhetőségünk (székhely):
WebÁruház Kft 1035 Budapest, Hunor u 13

Elérhetőségünk (telephely):
WebÁruház Kft 1035 Budapest, Hunor u 13


Tel: (061) 422-0394 (H-P 9-17h)
ugyfelszolgalat@webaruhaz.hu

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások jellemzői

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

Az áruház által forgalmazott termékek leírásában törekszünk a lehető legszélesebb és legpontosabb információkkal szolgálni az adott termékről, de előfordulhatnak adatrögzítési hibák, melyet a lehető leghamarabb javítunk, pontosítunk a tudomásunkra jutását követően. A termékeknél megjelenített képek esetén törekszünk, hogy pontosan az adott termék kerüljön feltüntetésre, de bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a beszállítónktól kapott kép csak illusztrációnak tekinthető, és kis mértékben eltérnek a valóságtól. Ezen eltérések nem haladják meg azt a szintet, ahol már más termékről kellene beszélni. Inkább csomagolásbeli, illetve opciókban való eltérés fordulhat elő.

A termékek oldalán az alábbi adatok találhatók meg:

Termék megnevezése: Szándékaink szerint beszédes, könnyű beazonosítást tesz lehetővé, termékenként egyedi.

Ár: Minden esetben a bruttó ár (is) megtalálható. (Opcionálisan) darabszámtól függő kedvezményt kínálunk, ahol a darabszám és a hozzá tartozó kedvezményes ár is fel van tüntetve. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. (Ez a rendelés lezárása elött kiszámításra és jelzésre kerül.) Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Webes (speciális) Ár: (Amelyik terméknél ilyet látsz.) Tipikusan az "itt és most érvényes ár" kizárólag webes rendelés esetén érvényes! Telefonos  vásárlás esetén kollégáink sem látják és nem is tudják ezt az árat beállítani. A rendszerünk emberi beavatkozás nélkül automatikusan generálja. Általában függhet a beszállitói ajánlatoktól (ha már rendelésben van ilyen termék és mi is többet rendelünk, tovább tudjuk adni a kapott kedvezményt). Függhet a saját készlet és annak beszerzési árától illetve változásától. Függhet a ránk linkelő partnereinknek kiajánlott ártól, ha időközben emelkedett az ára a rendszer megpróbálja kompenzálni, természetesen bizonyos határok között. A speciális ár kizárólag csökkentett ár lehet, a normál árhoz képest drágább soha nem lesz! Figyelem: tesztüzemben működik, az esetleges hibákért elnézést kérünk. Röviden amit érdemes tudni, ha ilyen árat látsz, az abban a pillanatban a normál árhoz képest kedvezőbben vásárolható meg, de csak webes rendelés esetén amíg a rendszer azt az árat mutatja számodra.

Elérhetőség: Az adott pillanatban van e szabad készlet a termékből. Amennyiben van, az a rendelés pillanatában foglalásra is kerül részedre, ha nincs (vagy kevesebb van a rendeltnél) a beszerzési idő ad támpontot mennyi időn belül várható. Külső raktárról jelzés: beszállítói készletből foglaljuk a terméket rendelésed után, az adatok naponta többször frissülnek, de előfordulhat, hogy az utolsó frissítés óta elfogy a foglalható készlet, amint ezt rendszerünk észleli változik a termék elérhetőségi státusza. 

Információ: Szöveges, részletes ismertetése a terméknek. Jellemzően gyártói, beszállítói adatok alapján. Az esetleges hibáért elnézést kérünk, amin tudomásunkra jut korrigáljuk azt.

Készlet információk: A készleten jelzett termékek kosárba rakákást követően figyelmeztet, ha kevesebb van raktáron mint a rendelni kívánt mennyiség. Rendelhető több, de ez esetben néhány nappal meghosszabbodik a szállítása a terméknek (amíg beérkezik a megfelelő mennyiség). Külső raktár vagy rendelésre érkező termékeknél az egy db a jelzett időn belül megérkező mennyigég, több darab esetén változhat a beszállítási idő! (Néhány beszállító partnerünktől nem kapunk pontos darabszámot, így több darab esetén előfordulhat hosszabb várakozás).

További információk (specifikációk): Paramétereinek részletezése, összehasonlításhoz. Ezen adatok a gyártói információkkal vannak feltöltve, az ebből adódó esetleges hibákért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérdés esetén szívesen utánajárunk egy egy pontosítást igénylő paraméternek.

Ajánlott termékek (opcionális): Javasolt az adott termék használatával összefüggő választható termékek.
Csomag ajánlat (opcionális): Más termékkel együtt vásárolva kedvezőbb áron állíthatsz csomag ajánlatot össze magadnak.
Garancia: pontosan az adott termékre vonatkozó garancia leírása, illetve összefoglaló jelleggel, a >>garancia<< oldalon is megtalálható.
Dokumentumok/letöltések (opcionális): Az adott termékhez tartozó prospektus, használati útmutató, biztonsági adatlap egyéb letölthető file.
Képek (opcionális): Igyekszünk a lehető legpontosabb gyártói képeket feltüntetni, de esetenként előfordul, hogy csak illusztrációként szolgálnak. Ilyen esetben a leírásában pontosításra kerül, miben tér el a termék a képhez képest.
Videó (opcionális): Könnyebb és jobb termék bemutatást tesz lehetővé, néhol csak illusztrációként szolgál.
Értékelések (opcionális): Vásárlók által írt az adott termékről szóló értékelések, moderált formában. Az objektív (lehet jó vagy rossz) véleményt nem moderáljuk, csak a sértő, esetleg nem a termékről szóló írásokat töröljük.

 

Regisztráció

A regisztráció nem kötelező!
Vásárlás felhasználói regisztráció nélkül is lehetséges, de számtalan előny, illetve kényelmi szempont nem használható ez esetben.

A regisztráció előnyei:
- amennyiben legközelebb is szeretnél tőlünk rendelni, adataidat nem szükséges újonnan megadni,
- több szállítási/számlázási címet is felvehetsz, valamint a rendelési folyamatát is nyomon követheted,
- visszamenőleg megtekintheted, kinyomtathatod az eddig elkészült számláidat, ha szükséged van rá,
- hűségpont rendszerünkkel automatikusan pontokat gyűjthetsz, melyeket később fizetéshez tudsz felhasználni,
- használt nyomtatókellékeidet átvesszük, sőt hűségpontokat adunk érte,
- kívánságlistára helyezhetsz termékeket, melyet megoszthatsz ismerőseiddel, illetve értesítünk, ha az adott termék akciós lesz, vagy csökken az ára,
- ár értesítőt kérhetsz adott termékekhez, amikor a termék árának változásáról értesítünk.

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyelj az adatok pontos megadására, hogy a számlázás illetve a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A regisztrációval vagy vásárlásoddal elfogadod, hogy adataid a WebÁruház Kft felhasználhatja Direkt Marketing levelek és SMS küldéséhez alkalmanként., Az első (és minden további levél alján) megtilthatod a további levél küldését, amennyiben ez zavarna. Adataidat harmadik fél számára nem szolgáltatjuk ki, és betartjuk a Személyes Adatok Kezelésére vonatkozó törvényi előírásokat. Lásd adatvédelmi nyilatkozatunkat.

 

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján rákattintva a „Kosárba” gombra, a termék belekerül az úgynevezett virtuális kosárba.
2. A vásárlás további folytatásához kattints a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerülsz az iménti termék adatlapjára.
3. Járj el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden szükséges terméket elhelyeztél a kosarában kattints a „Kosár tartalma” feliratra, hogy megtekinthesd annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheted, mennyiségüket módosíthatod a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
Fontos: amennyiben darabszám alapú kedvezménnyel rendelkező terméket módosítasz, az kihathat az árára is! Lásd: kedvezmény mértéke az adott termék oldalán.
5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhatsz tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználó vagy, egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” illetve „vásárlás regisztráció nélkül” lehetőség választható.
6. Ezt követően sorban, a számlázási cím megadása szükséges (illetve kiválasztása a már rögzített címek közül), majd a szállítási cím is hasonlóképp adható meg.
7. Szállítási mód választása (itt van lehetőség a csomagpontos átvétel jelölésére is), ennek az esetlegesen felmerülő pontos költségeit jelezzük itt is.
8. Fizetési mód választása, értelem szerűen az elérhető módokból tudsz választani.
9. Megjegyzés az áruháznak (itt a rendeléssel kapcsolatos megjegyzést tudsz írni), valamint a megjegyzés a futárnak (ez a mező egy az egyben rákerül a csomag címkéjére, pl: 24-es kaputelefon, zöld kerítés, szomszéd is átveheti, stb)
10. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Rendelés Feladása” gombra kattints, mellyel rendelésed elküldöd nekünk.
11. A rendelésről a rendszer küldd egy szállítólevelet automatikus e-mailban, melyben szerepel minden a rendeléssel kapcsolatos adat. Az ebben található rendelésszámra hivatkozva tudsz a rendeléssel kapcsolatban érdeklődni, illetve nyomon követni (regisztrált felhasználóként) az „adatlapom/rendeléseim” menüpontban.

 A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óráig történik.

 

A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A legtöbb esetben nincs is szükség kézi beavatkozásra. Rendelés leadásakor néhány percen belül automatikusan foglalásba kerül az adott termék(ek) készletünkből, illetve beszerzési listára teszi amiből nincsen elegendő raktáron. (Ez nem a rendelés elfogadása, ez egy nyugtázó üzenet a rendelésedről)
Ugyanebből az adatokból, emberi beavatkozás nélkül (jóváhagyás után) készül el a számla, ami rögtön a könyvelési rendszerünkbe is bekerül. Ezt követően a szállítási adatoknak megfelelően elkészül a fuvarlevél is.. Lényegében magad állítod ki a számlát, és a csomag cimkézését, ezért is kérünk arra, hogy pontosan töltsd ki az adatokat.

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag és az előző szállítás valós költségeinek előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. (például, de nem kizárólag: időközben elérhetetlenné, beszerezhetetlenné vált termék, vagy bármilyen technikai probléma miatt nem megfelelő áron megjelent termék esetén.)

 

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Készpénz esetén (személyes átvételkor választható, jelenleg nem elérhető) átvételkor kell a terméket kifizetni.
Utánvétel esetén, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. (max 500.000 forintos értékhatárig!)
Online bankkártyás fizetéskor a Budapest Bank oldalára irányítjuk ahol a megtörtént fizetést követően átvételkor egyéb költség nem jelentkezik.
Előre utalás esetén, proforma számlát küldünk, kérjük ennek megérkezését várd meg, illetve az ezen szereplő adatok (számlaszám, számla sorszáma) szerint utalj! Ez esetben az összeg számlánkra érkezését és feldolgozását követően értesítünk az átvétel lehetőségéről, illetve a szállítás megkezdéséről. Szállításkor/átvételkor végszámlát állítunk ki -mely pénzügyi teljesítést már nem igényel természetesen. (Előlegszámlát nem alkalmazunk)
Webes (online) bankkártyás fizetés: a Teya / B-Online oldalán történik.
Halasztott (utólagos átutalás) fizetésre, kizárólag szerződött partnereinknek van lehetősége, ezzel kapcsolatos kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat.
Nagyobb értékű rendelés esetén, fenntartjuk a jogot az előre utalás kéréséhez, ehhez díjbekérőt küldünk vagy bankkártyával fizethető a megrendeléskor.

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló (szállító)levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levelet a csomag fogja tartalmazni.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot.  

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

Házhoz szállítás

Webáruházunk megrendeléseit a velünk szerződésben álló futárszolgálatok valamelyike teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Az esetlegesen felmerülő szállítási költségek és részletesebb magyarázat, a >>szállítási információk<< oldalon találhatók! A rendelést minden esetben egyben szállítjuk (nincsen részszállítás) csak kifejezett vásárlói kérésre, egyeztetést követően.

 

Garancia

Termékekre gyártótól függően 3, illetve 36 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Pontosan az adott termékre vonatkozó garancia leírása megtalálható a termék adatlapján, illetve összefoglalva részletesen, a >>garancia<< oldalon is megtalálható.

 

Bankkártyás fizetés menete

A szállítási mód kiválasztását követően a fizetési módnál van lehetőség bankkártyás fizetést választani.

A bankkártyával való fizetés a Budapest Bank Nyrt. - Teya / B-Online szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így a banki adataid garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO

A megrendelést követően átirányítjuk a bank fizetési oldalára, ahol 30 perc áll rendelkezésre a fizetésre. Amennyiben nem sikerül (hibás kártya, nincsen fedezet, bármi okból) újbóli fizetést kezdeményezhetsz az adott rendelés oldaláról a [Fizetés] gombbal. A 30 percet követően ha nincsen kifegyenlítve a választott "online bankkártyás fizetés" módon,  a rendelést lezárjuk és kp/utánvét fizetési móddal rögzítjük, teljesítjük azt.
Fontos: Bankkártyás fizetés esetén -bármilyen okból történő- elállás a vásárlástól, kizárólag ugyanazon kártyára (vagyis a hozzá tartozó számlára) tudjuk a már kifizetett összeget visszafordítani, ennek ideje 3-10 nap! Nem mi tartjuk vissza ennyi ideig, ez a hivatalos eljárás ideje. (Általában 1-2 napon belül megjelenik az összeg, de 10 napig reklamálni sem tudunk miatta.)

 

Kártyás fizetés és személyes átvétel esetén, a beazonosíthatóság miatt hozd magaddal a kinyomtatott rendelést!

 

Elállás joga (végfelhasználó, magánszemély részére)

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:
Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

Gyógyászati segédeszközök, higiéniai termékek (testtel és testnedvvel közvetlenül érintkező termékek esetén cserére és elállásra nincsen lehetőség. Ilyenek például a talpbetétek, lepedők, vércukormérők, tesztcsíkok, harisnyák, gyógyászati eszközök, matracok, stb.
A rendelés lemondására annak kiszállításáig, vagy beszállítói megrendeléséig van lehetőség, ezt követően nem tudjuk elfogadni.


A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kedvezménykártyák esetében a vásárlástól számított 14 napig és érvényességi idején belül biztosítjuk az elállás jogát. Csak a fel nem használt és sértetlen kártyák esetében tudod érvényesíteni.

Kivonat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tízennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tízennégy nap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tízennégy nap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított tízennégy nap elteltéig. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény teljes terjedelme itt olvasható: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

 

Elállás joga (cég, ev részére)

Tekintettel, hogy a távollevők között kötött szerződésekről szóló, kormányrendelet szabályozása értelmében a céges vásárló nem minősül fogyasztónak a megrendelt termékkel kapcsolatban utólagosan elálláshoz nincsen joga. A bontatlan, garancia időn belüli termékeket előre egyeztetett áron visszavásároljuk, beszámítjuk a következő vásárlás alkalmával. Ennek mértéke a vásárlástól eltelt idő, aktuális árfolyamtól függ, de maximum az eredeti vételár 80%. konkrét  igény esetén érdeklődj emailban.

 

Elállási jog gyakorlásának menete

14 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az a Te által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha az elállási/felmondási jogával élni kívánsz, elállási/felmondási szándékod tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles vagy eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

WebÁruház Kft
1035 Bp, Hunor u 13

ugyfelszolgalat[at]webaruhaz.hu

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.

Kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. (normál átlagos csomag esetén kb 2500-3000 ft, terjedelmes és vagy 30kg feletti csomag esetén 12500-15000 ft)
További információk a termékhez kapott számlán találhatók.

 

Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint a kapcsolat űrlapon jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.
 

Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186

 

Zárszó

Az utánvétes, de át nem vettcsomagok esetében a későbbiekben azonos címre megtagadjuk a szállítást és minden kedvezményét elveszti a vásárló.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod az általános szerződési feltételeket, továbbá adatkezelési elveinket. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatban készült, letöltéséhez használhatod a CRTL+S, a nyomtatáshoz a CRTL+P billentyűket.

 

Át nem vett csomagok esetén

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót/Felhasználót, hogy amennyiben a megrendelt terméket – anélkül, hogy jogszabály alapján fennálló elállási szándékát közölné – nem veszi át, úgy azzal szerződésszegést követ el.

A Vásárló/Felhasználó jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult vele szemben érvényesíteni a Vásárló/Felhasználó szerződésszegése következtében felmerült költségeket (pl. szállítási, csomagolási, fuvarozási, tárolási vagy egyéb felmerülő költség), ahol a jogalap szerződésszegési kötbér

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót/Felhasználót, hogy amennyiben a jelen ÁSZF alapján fennálló követelését nem-jogi (például: fizetési felszólítás, ügyvédi levél) vagy jogi (például: fizetési meghagyás, végrehajtás) úton érvényesíti, úgy a Szolgáltató a Payee követeléskezelési platformot üzemeltető Legal Labs Kft.-t bízza meg a követelése behajtásával.

A Vásárló/Felhasználó jelen ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Vásárlóval/Felhasználóval szemben érvényesíteni a követelés behajtásával kapcsolatos esetleges felmerülő költségeit. A költségek mértékének alapja itt érhető el: https://payee.tech/pricing

A Vásárló/Felhasználó tudomásul veszi, hogy a behajtáshoz szükséges adatai átadásra kerülnek a Legal Labs Kft. részére.

Jogszabály: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól / 22. §

Ezen esetekben a jogalap szerződésszegési kértérítés, erről számlát nem állítunk ki, kártérítés címén könyveljük. Szükség esetén egyeztess a könyvelőddel.