Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 77175
3 év garancia
-10%
3 db vásárlása felett:
6 990 Ft
6 291 Ft
Prémium minőségű felújított Samsung ML1910 #D1052L fekete (ForUse) toner, melyet nem az eredeti OEM (Original Equipment Manufacturer) gyárt, hanem tőlük független cég. A Samsung ML 1910 kompatibilis Prémium tonerre 3 év garanciát vállalunk. (Lásd garancia fül) Ezzel a termékkel, kapacitását tekintve legalább annyi oldalt tudsz kinyomtatni, mint az eredetivel. Miben más mint az alap ForUse toner? Nem töltött kazetta! Minden esetben újragyártott, felújított...
6 990 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 5 504 Ft
+ 69 hűségpont
Készleten
Utolsó frissítés: 2024-11-21 08:16:41
Kiszállítás: 2024-11-22
Házhozszállítás
1 490 Ft
GLS csomagpont
1 490 Ft
Kiszállítás: 2024-12-12
MPL
3 990 Ft
db
Webáruház cikkszám | 77175 |
Gyártó | Samsung |
Garancia | 3 év |
Súly (kg) | 1050 |
Eredeti / Utángyártott | Prémium utángyártott |
Kellék Töltősúlya | 90 gr |
Kellék színe | Black (Fekete) |
Kellék üres súlya | 670 gr |
Nyomtatható oldalak száma | 2500 |
Nyomtatás típusa | Mono lézer nyomtató |
Kompatibilis nyomtatók |
---|
Samsung ML 1910 |
Samsung ML 1915 |
Samsung ML 2525 |
Samsung ML 2525W |
Samsung ML 2540 |
Samsung ML 2580N |
Samsung SCX 4600 |
Samsung SCX 4623F |
Samsung SCX 4623FN |
Samsung SF 650 |
Gyors, pontos ügyintézés.
2019-01-22
Rendelésszám: #100096257
Korrekt a cég, évek óta csak itt vásárlok nyomtatókelléket.
2016-10-30
Rendelésszám: #100061559
Nem azért választottam minden kérdésre a legtöbbet adhatót, mert nekem ugyis mindegy, a szolgáltató pedig legalább örüljön, hanem a "döccenők" ellenére is azt gondolom: minden jól müködött. Rendszeresen és szinte mindent interneten keresztül vásárolok. Ez viszont kissé bonyolultabb volt, ugyanis az üres tonereket elvitték, majd megtöltve, plusz még 2 db uj rendelést is szinte pillanatok alatt megkaptam.
2014-09-23
Rendelésszám: #100024758
Garancia - Prémium utángyártott (ForUse) nyomtatókellékek esetén
A "prémium (ForUse) kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Prémium utángyártott a kellékanyagok esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállalunk extra garanciát a termékekre.
Ha egy Extra garanciás termékünk valamilyen okból mégis meghibásodik, a saját költségünkön szállítjuk el tőled, és visszük neked vissza a csereterméket.
neked nincs más dolgod, mint jelezni nekünk, a hibát. A Prémium termékek válogatott beszállítók legmagasabb minőségű termékei, de a nagy számok
törvénye alapján itt is előfordulhat hiba. A hibaarány 1% alatti!
Hibás működésnél, szükség van egy "tesztoldal"-ra amit a hibás patronnal/tonerrel nyomtattak! A terméket a próbanyomattal együtt
üzletünkben - bevizsgáltatás után - díjmentesen cseréljük. A bevizsgálás átlagos időtartama a lehető legrövidebb általában 24 óra de maximun 30 nap.
Nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 50%-nál alacsanyabb (50%-nál többet nyomtattak vele),
ezt minden esetben súly alapján is vizsgáljuk.
Nem minősül garanciális problémának:
- A foruse (utángyártott) tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy nem helyesen jelzi a patron telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik.
- Kompatibilitások, kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
- A nyomtató által kiírt "x oldal nyomtatható még" utángyártott (és sokszor az eredeti) termékek esetében jelentőségét veszti, a pontatlansága miatt. A nyomtatók csak a kinyomtatásra küldött oldalak számát veszi figyelembe,
de azt soha, hogy 1db pont lett nyomtatva rá vagy teli fekete oldal. A termék elhasználtságát az üres súly+töltősúly (és annak fogyása) alapján állapítjuk meg. Részletesebben itt olvashatsz róla.
A jótállás érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell a vásárlást igazoló számlával
továbbá a termék eredeti csomagolásával (kivételt képez, ha a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása).
A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása.
A garancia telephelyünkön érvényesíthető.
Prémium termék esetében a hiba jelzésétől számított következő munkanapra futárt küldünk a termékért és
általában másmásnap küldjük az új terméket, vagy a szervíz állásfoglalását, amennyiben a termék nem hibás.
WebAruhaz Kft
1035 Bp. Hunor u 13.
Tel.: (06-1) 422-0394
www.webaruhaz.hu