Telefonvonalunk: javítása folyamatban. Kérjük emailt használj addig.

06 1 422 0394

H-P 9-17h

Kosár

Kosarad

A kosarad üres.

Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT (eredeti, új)

Webáruház cikkszám: 83008

Gyártói cikkszám: 403119

3 hónap garancia

A Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT vagy más néven fixáló egység az eredeti OEM (Original Equipment Manufacturer) Ricoh gyártja és szavatolja. A Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT eredeti fixálóra a termék adatlapján feltüntetett időtartamig vállalunk garanciát. A garanciális feltételeit lásd a garancia fülön. A Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT használatával tökéletes minőségű nyomat érhető el. A dobegység élettartama a gyártó által...

Bővebb leírás

Utolsó ismert ár:

284 990 Ft

ár online rendeléssel

Nettó ár: 224 402 Ft

Kifutott termék

Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.

Termékleírás

A Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT vagy más néven fixáló egység az eredeti OEM (Original Equipment Manufacturer) Ricoh gyártja és szavatolja. A Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT eredeti fixálóra a termék adatlapján feltüntetett időtartamig vállalunk garanciát. A garanciális feltételeit lásd a garancia fülön.

A Ricoh SP C820, C821 #Type 820 FUSER UNIT használatával tökéletes minőségű nyomat érhető el. A dobegység élettartama a gyártó által meghatározott, a termék leírásánál megtalálható oldalszám után cserére szorul.

Specifikációk

Webáruház cikkszám83008
GyártóRicoh
Gyártói cikkszám403119
Garancia3 hónap
Vonalkód4961311850318
Eredeti / UtángyártottEredeti
Nyomtatható oldalak száma160000
Nyomtatás típusaSzínes lézer nyomtató

Garancia



Garancia - Ricoh nyomtató esetén

A "Ricoh nyomtatókra vonatkozó garanciális procedúra leírása"

alapján kell eljárni. A Ricoh a nyomtatók esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire.

Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére, -jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.

- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül
a Ricoh központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, (06/23 806-800) ahol felveszik az adatokat majd futárt küldenek a hibás készülékért. A javított vagy cserélt készüléket ugyancsak futárral juttatják el a vásárló címére.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel.
A bővített garanciához a vásárlást követő 14 napon belül regisztrálni szükséges a http://www.ricoh.hu/warranty-form/ oldalon!

- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a Ricoh
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a Ricoh szervízközpontnál tudnak felvilágosítást adni (06/23 806-800) vagy info@ricoh.hu.

(06 23) 806-800
Ricoh Márkaszerviz: http://www.ricoh.hu/warranty-form/

Profi Szervíz: (06 1) 814-8099

Válogatott termékajánlatok

Akciós termékek

Ezek is érdekelhetnek