Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 75211
10nap garancia
Saját toneredet a megfelelő mennyiségű és minőségű porral töltjük fel. A tonert el kell juttatnod üzletünkbe és másnapra elkészül. Minden esetben a saját kazettádat kapod vissza. Minden esetben szétszedjük, kitisztítjuk a teljes kazettát. Ellenőrizzük a kopó alkatrészeket és abban az esetben töltjük meg, ha szemmel látható sérülésük nincsen. Az elkészülés ideje kb 24 óra. (a beérkezésétől számítva) Eljuttathatod kiürült kazettádat személyesen...
Utolsó ismert ár:
5 980 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 4 709 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 75211 |
Gyártó | Canon |
Garancia | 10nap |
Oldalszám megjegyzés | A megadott oldalszám 5%-os fedettség mellett értendő. |
Eredeti / Utángyártott | Saját terméked töltése |
Kellék Töltősúlya | 180 gr |
Kellék színe | Black (Fekete) |
Kellék üres súlya | 650 gr |
Nyomtatható oldalak száma | 3000 |
Nyomtatás típusa | Mono lézer nyomtató |
Futár rendelés (beszállításhoz) tonerkazetta töltéshez
Használati útmutató toner töltés után
Garancia - toner töltés esetén
A töltésre leadott kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
A töltött tonerek esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállalunk garanciát a termékekre.
Behelyezés előtt óvatosan rázza (mozgassa) meg a kazettát, hogy por egyenletesen eloszoljon.
Minden esetben, (külön kérés nélkül) amelyik kazettán szükséges azon chippet cserélünk! Ez nélkül nem működne behelyezés után.
Ha „nem ismeri fel”, „nem fogadja el” „nincs rendesen behelyezve” stb. típusú elektronikai (chip) jellegű letiltást talál, a
tonert helytelenül tettek be, (és nem a nyomtató a hibás!) chip sérülésre, hibára utal.
Ne nyúlj szabad kézzel sem a chiphez, sem a tonerben lévő zöld (OPC) hengerhez!
A toner nem szárad be, az egyetlen ellensége a nedvesség, ha attól óvjuk évekig eláll.
Toner cseréjekor, -ha szükséges- a monitoron megjelenő kérdésre, (új toner? -használt toner?) Mindig
„új toner” választ adj meg! Minden esetben, az általad leadott tonert adjuk vissza!
Sem okunk, sem lehetőségünk nincs, hogy ettől eltérően cselekedjünk.
Összefoglalva: néhány egyszerű szabályt betartva és kisebb kompromisszumokat elfogadva az
általunk töltött tonerrel gazdaságosan és biztonságosan nyomtathatsz kiemelkedő ár/érték arány mellett.
A toner gyártó cégek a kazettákat egyszeri használatra tervezik, illetve gyártják, a kiürült toner
veszélyes hulladéknak minősül. Ezzel együtt, a legtöbb esetben van rá mód, hogy a kiürült tonereket
néhány, (2-4) alkalommal újratöltsük. Bár a toner töltés alapjait tekintve hulladék-újrahasznosítás,
a töltés általában sikerrel szokott járni. Minden esetben alaposan és gondosan járunk el a kazetták
töltésekor, célunk hogy elégedett és visszatérő megrendelőink között tudhassunk, de bármennyire is
nagy odafigyeléssel és becsülettel végezzük a munkánkat, az újratöltés természetéből adódóan bizonyos esetekben kisebb problémák felmerülhetnek.
Garancia: Az általunk töltött tonerekre a töltés napjától számított 10 munkanapig, a töltési ár erejéig,
szervizelési, ill. a pénz visszafizetési üzembehelyezhetőségi garanciát vállalunk, a 3. töltésig, minden általunk
végzett munkafolyam (mechanikai töltés és tisztítás.) Kérjük az utántöltött tonert mihamarabb használatba venni,
(kipróbálni) az esetleges garanciális problémák orvoslása végett. Ha a hiba házilag nem orvosolható, megkíséreljük
azt szakműhelyben elhárítani (a toner javítása azon átvételi ponton kell leadni, ahol átvetted.)
Ha a probléma megoldása nem lehetséges, akkor a töltés árát beszámítjuk eredeti vagy utángyártott termék árába,
amennyiben a hiba a nekünk felróható okokból jelentkezik. Vonatkozik a garancia a töltés mennyiségére, minőségére is!
Töltés mennyisége: Minden esetben tonernek megfelelő szintig töltjük a kazettát, ekkor grammra pontosan ráírjuk a súlyát
a tonerre, így elkerülhetők az esetleges félreértések.
A töltött toner minőségét nagyban befolyásolja a kazetta állapota! A régi, kopott vagy többször töltött toner
nem fog érdemi minőséget produkálni. Ezt töltéskor szemrevételezéssel tudjuk megállapítani és jelezni, de nem
garantált, hogy mindent észre lehet venni szemmel.
Hibás működésnél, szükség van egy "tesztoldal"-ra amit a hibás patronnal/tonerrel nyomtattak! A terméket a próbanyomattal együtt
üzletünkben - bevizsgáltatás után - díjmentesen javítjuk. A bevizsgálás átlagos időtartama 1 nap, de maximun 15 nap.
Nem javítható az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 50%-nál alacsanyabb (50%-nál többet nyomtattak vele),
ez ebben az esetben a kazetta állapotából adódó hibának minősül.
Nem minősül garanciális problémának:
- A töltött tonerek, tintapatronok esetében előfordul, hogy nem helyesen jelzi a toner telítettségét a nyomtató, de ettől függetlenül a nyomtatás működik.
- Kapacitások jelölése mindenkor a gyártó cég által közzétett adatok alapján vannak megadva. Ezek tájékoztató jellegűek, pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
- A nyomtató által kíírt "x oldal nyomtatható még" utángyártott (és sokszor az eredeti) termékek esetében jelentőségét veszti, a pontatlansága miatt. A nyomtatók csak a kinyomtatásra küldött oldalak számát veszi figyelembe,
de azt soha, hogy 1db pont lett nyomtatva rá vagy teli fekete oldal. A termék elhasználtságát az üres súly+töltősúly (és annak fogyása) alapján állapítjuk meg. Részletesebben itt olvashatsz róla.
A jótállás érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell a vásárlást igazoló számlával
A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása.
A garancia telephelyünkön érvényesíthető.
Természetesen postán is visszaküldheto a termék "belföldi kisérolevél postacsomaghoz" (zöld) nyomtatvánnyal -
bármelyik postán beszerezheto - postafordultával küldjük a javított terméket, vagy a szervíz állásfoglalását
amennyiben a kazetta nem javítható.
WebAruhaz Kft
1035 Bp. Hunor u 13.
Tel.: (06-1) 422-0394
www.webaruhaz.hu